П’ятниця, 4 Грудня 2020

Домашні завдання онлайн: як організувати змішане навчання за допомогою електронного журналу

Відтепер усі освітяни можуть використовувати можливості електронного журналу та впроваджувати його в будь-який формат навчання.

Навчальний рік уже розпочався і перед освітянами постало чимало викликів, пов’язаних з організацією освітнього процесу. Як допомогти учням та студентам адаптуватись до нових умов? Як організувати навчання в умовах пандемії? І головне, якщо змішаному навчанню бути, то як реалізувати домашні завдання у режимі онлайн?

Усі ці запитання могли б лишитися без відповіді, але “Всеосвіта” завжди приходить на допомогу, і цього разу ми хочемо презентувати для вас чергову новинку, без якої у навчальному році не обійтися. За численними побажаннями користувачів сайту наша команда розробила зручний електронний журнал, й ми готові озброїти педагогів зрозумілим функціоналом і допомогти у його реалізації.

Варто зазначити, що зв допомогою цього сучасного функціоналу будь-який педагог зможе створювати домашні завдання онлайн, перевіряти роботи учнів, давати їм новий матеріал на вивчення і відстежувати прогрес виконання завдань у режимі реального часу.

Детальніше про те, як користуватися онлайн-журналом на порталі “Всеосвіта”, розповіла креативна директорка, головна редакторка та співзасновниця освітнього проєкту Леся Литвиненко. Вебінар на тему “Платформа “Всеосвіта” для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань” можна переглянути в записі у будь-який зручний час та замовити, за бажанням, сертифікат із підвищення кваліфікації.

Користуватися онлайн-журналом дуже зручно, й незабаром ви у цьому зможете пересвідчитись самостійно.

Спочатку з’ясуємо, де знаходиться розділ із журналом та як до нього потрапити. “Мої класи” розташовані у шапці профілю “Всеосвіта”. Натисніть на позначку та перейдіть на головну сторінку онлайн-журналу.

Ваш журнал на етапі створення має незаповнений вигляд, а тому до класу необхідно додати школярів, яких ви навчаєте. Натисніть позначку “Додати учня” та оберіть зі списку ПІБ дітей.

Зверніть увагу! До кожного профілю учня можна додати його фотографію.

Учитель може додавати й редагувати ПІБ учнів, переносити їх з інших класів до журналу. Це робиться один раз. Спочатку створюється клас, потім додаються предмети. Тоді педагог створює урок та призначає учням домашнє завдання, – зазначила Леся Литвиненко.

Такий вигляд має журнал, коли вчитель додав предмет та учнів. Кількість предметів як і школярів та класів може змінюватися.

Для того, щоб додати більше предметів необхідно натиснути позначку “Призначити урок“.

У випливаючому вікні оберіть позначку “Створити урок для предмету“. На цій сторінці можна позначити клас, обрати предмет та навіть підручник, за яким навчаються учні.

 

Після виконання цих дій можна приступити до створення домашнього завдання. Цей функціонал поділений на 4 види завдань: Теоретичний блок, Завдання з вільним вводом, Завдання з тестом, Завдання з файлом.

  • Теоретичний блок – потрібен для загальної інформації про те, як виконувати домашнє завдання.
  • Завдання з вільними вводом – учень вводить відповідь самостійно. Також може додати зображення.
  • Завдання з тестами – попередньо створений тест за допомогою “Конструктора тесту”, який можна додати до переліку домашнього завдання.
  • Завдання з файлом – учень може прикріпити презентацію або фотографію зошита із написаною вправою.

З’ясуймо, у чому переваги кожного із чотирьох типів завдань.

Теоретичний блок

Ви можете скопіювати текст з документа Word та перенести його в редактор, виділивши дизайнерськими стилями чи фоном. Також в редактор легко й зручно додавати відео й картинки.

Ви можете відредагувати текст в будь-який час. Не хвилюйтесь, коли під час створення завдання допустили помилку. Бо після збереження ви зможете повернутися до тексту, відредагувати його, додати зображення тощо. Цю інформацію навіть можна видалити, якщо ви не відправили завдання учням, – розповіла спікерка вебінара.

Завдання з вільними вводом

Читайте також:  ДПА з математики стане обов'язковою для випускників шкіл у 2021 році

У цьому типі завдання вчитель нічого не може вписати. Сіре поле створене для відповіді учнем.

Також зверніть увагу на чотири позначки, за допомогою яких можна змінювати з послідовність завдань. До прикладу, ви створили декілька теоретичних блоків та завдань з тестами. Змінюйте їх порядок так, як забажаєте, – зазначила Леся Литвиненко.

Завдання з тестами

За допомогою сучасного “Конструктора тесту” можна створювати цікаві та неординарні тести онлайн, й додавати їх до розробки домашніх завдань. Якщо ви створили тест заздалегідь, він відобразиться автоматично. Якщо ж ні, його можна знайти у бібліотеці або створити власний тест.

У доданому тесті можна налаштовувати час виконання завдань, встановлювати максимальний та мінімальний бал та обирати чимало корисних опцій, наприклад, таку як – Показувати результати. Учень не зможе відразу дізнатися оцінку за тест.

Завдання з файлом

У залежності від того, як педагог постановив завдання учню, він має прикріпити до цього блоку презентацію, фото чи документ.

Учитель попередньо має описати суть завдання в теоретичному блоці.

Наприклад: описати будову Сонячної системи та додати презентацію з цієї теми.

Як учні виконують домашнє завдання? Спробуємо поглянути на це з їхнього боку.

У кожного учня є персональний код, який знадобиться йому для того, аби увійти в Особистий кабінет без реєстрації на сайті.

Надішліть учням код, щоб вони ввели його сторінці за посиланням: https://vseosvita.ua/go.

 

Це Особистий кабінет учня, в якому він може брати участь у конкурсах та олімпіадах і виконувати домашнє завдання з різних предметів. Персональний код учня закріплюється за ним назавжди. Поясніть школярам, що це код, за яким вони потраплятимуть в Особистий кабінет, – зауважила пані Литвиненко.

Для того, щоб виконати завдання, необхідно натиснути відповідну позначку. Перше завдання – це ознайомлення із загальною інформацією.

Після того, як учень виконав завдання, він чекатиме перевірки роботи від вчителя.

Педагог може відстежувати виконання завдань в реальному часі на сторінці журналу. Навпроти ПІБ кожного учня відображатиметься статус: Не відкрито, Сплив час проходження, Виконано (потребує перевірки) та Оцінка.

Натиснувши на будь-який зі статусів, педагог може перейти на Особисту сторінку учня та більш деталізовано побачити, які завдання йому даються важче.

Чудова фішка електронного журналу в тому, що вчитель може миттєво спостерігати за тим, коли саме учні приступили до виконання завдань:

Педагог у своєму журналі може редагувати, контролювати й спостерігати, хто з учнів, наприклад, мав долучитися до завдання о першій годині дня, але не долучився. Тоді можна зателефонувати чи відправити повідомлення з нагадуванням про домашнє завдання, – додала пані спікерка.

Під час перевірки тестових завдань вчитель може зарахувати відповідь учня, якщо він вказав її по-іншому, але правильно.

Також на сторінці електронного журналу є розділ з уроками, де зберігаються всі створені вчителем уроки. Для зручного пошуку створені фільтри.

І ще одна чудова фішка функціоналу – це перемикання між класами. Натисніть на класи вгорі сторінки біля позначки олівця.

Якщо ви згадали про помилку в уроці, його можна видалити назавжди. Для цього треба натиснути на дату заняття та обрати опцію, яка вам потрібна.

До речі, домашнє завдання призначається лише для всього класу, а не для одного учня.

Ми впевнені, що ця новинка стане невіддільною частиною освітнього процесу педагогів. Онлайн-журнал допоможе організувати урок в будь-якому форматі.

Джерело.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: