Вівторок, 24 Листопада 2020
ОСТАННІ НОВИНИ:
Більшість батьків та вчителів підтримують статеве виховання в школі – дослідження
Часникове намисто від грипу: в одному із дитсадків дітей змусили носити “амулет” проти захворювань
Вчителі ходять на роботу з температурою: керівниця департаменту освіти закликає не вдаватися до таких кроків
Школи не є головним фактором передачі коронавірусу, – ЮНІСЕФ
Закривати не можна ризикувати: як працюють школи світу в другу хвилю COVID-19
Байдужість чи шок? Вчительку звинуватили, що не викликала швидку для хлопчика, який зламав ногу
Як зробити лепбук власноруч: легкий та сучасний засіб засвоєння знань в пізнавально-ігровій формі
Українські вчителі мають де дізнатися про використання цифрових пристроїв для навчання — PISA
Шкільні підручники без помилок: у ВР зареєстрували законопроєкт про якість навчальної літератури
Проти дистанційного навчання: в Італії школярка розпочала сидячий протест

Настала епоха дистанційного навчання – вчителям доведеться опановувати нову компетенцію, – Володимир Співаковський

Опубліковано:

На вершині буде той вчитель, який зможе швидко перелаштуватись на нові «рейки», вважає професор.

Дистанційне навчання є одним із проявів нової інформаційної епохи. Не всі педагоги позитивно сприйняли такий формат навчання, проте зупинити науково-технічний прогрес не можна, і вчителям доведеться опановувати нову компетенцію.

Він додав, що проводив опитування серед вчителів стосовно їхнього ставлення до дистанційного навчання.

Чому ж у педагогів формується здебільшого негативне ставлення до онлайн-освіти?

Одні говорять, що їх не вчили дистанційному навчанню і вони не знають, що робити, бояться та не хочуть пробувати нове.

Другі вважають, що онлайн – це явище випадкове, недовговічне і скоро відійде, тому сенсу морочити голову дітям та вчителям немає.

На думку третіх дистанційне навчання – це профанація (зневажливе, нешанобливе ставлення), воно шкідливе, карикатурне і не дає потрібних знань школярам.

Четверті не готові технічно, тому що в них немає потрібного ПК, інтернету, відеокамери, навушників і взагалі ніяких умов ні вдома, ні в школі.

Читайте також:  Як легко опанувати дистанційне викладання: інструкція для вчителів-початківців

П’ятим не хочеться виходити зі своєї зони комфорту і змінювати свій звичний образ життя.

Шості визначили, що під час онлайн-занять до вчителів більш високі вимоги: варто готувати відеоролики, короткі конспекти, вміти оперуватись поштою, Вайбером та платформою Zoom.

Сьомі засмутились, що потрібно виконувати додаткову неоплачувану роботу.

Проте, попри всі негативні відгуки про онлайн-навчання, зупинити науково-технічний прогрес не можна. З часом все зміниться, і вчителям доведеться опановувати нову компетенцію – навчання в онлайн-просторі.

Співаковський зауважив, що до цього слід ставитись, як і до змін в історії, коли відбувались певні зрушення в різних галузях.

Перехід на нові інформаційні технології неминучий, адже настала інформаційна епоха і на вершині буде той вчитель, який зможе швидко перелаштуватись на нові “рейки”, – підкреслив професор.

Нагадуємо, нещодавно т. в. о. міністра освіти й науки України Сергій Шкарлет закликав директорів шкіл долучитися до наповнення контентом онлайн-платформи для дистанційного навчання.

Джерело.

Поділитися

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Новини освітидистанційне навчання, онлайн освіта, уроки онлайн